Review: FC MSA Dolní Benešov - Lokomotiva 1:3 (1:2)

Branky: 23. Václavek - 20. a 39. Hanusek, 64. Punčochář
Žluté karty: Žižka - Gill
Rozhodčí: Bečica - Vojkovský, Slaný
Diváci: 84

Sestava: Sabela - Bielan R. (80. Klimek P.), Bernatík, Gill, Anastazovský - Reichl, Dittrich, Škuta, Miko (88. Šuster) - Hanusek, Punčochář (90. Czyž).

Lokomotiva si o víkendu připsala vítězství 3:1 na půdě Dolního Benešova a výkon, který hráči předvedli se konečně rovnal podzimní formě tohoto mužstva. Toto vítězství a získáné tři body, nás před posledním kolem divizní soutěže stále nechávájí ve hře o přední příčky v tabulce.

Od úvodního hvizdu sudího byli aktivnější naši hráči, kteří se zpočátku snažili ostřelovat branku domácích ale ani Miko ani Reichl úspěšní nebyli. První obrovskou šanci utkání připravil pro Mika Reichl, prvně jmenovanému však k doklepnutí míče do odkryté branky chyběl krůček. Obdobná situace se ale opakovala ve dvacáté minutě a ta již znamenala změnu skóre. Tentokráte si na centr naběhl Hanusek a prostřelil domácího brankáře - 0:1. Hráči se však z vedení dlouho neradovali. Za tři minutky z první vážnější akce Benešova, srovnal stav zápasu Václavek - 1:1. Lokomotivu ale tento moment nepoložil a dále pokračovala ve své aktivní hře, z čehož plynuly chyby v obraně domácích. Jednu z nich využil v devětatřicáté minutě Hanusek, když vystihl slabou "malou domů" soupeře, obehrál gólmana a zakončil do prázné branky - 1:2.

Druhý poločas již naši hráči kontrolovali průběh utkání a snažili se o navýšení skóre, které by přineslo definitivní klid do jejich řad. První tutovku druhé půle spálil Punčochář, jenž se ocitl sám před gólmanem ale branku přestřelil. Ve třiašedesáté minutě mohl Hanusek zkompletovat čistý Hattrick ale ke smůle napálil ve velké šanci pouze břevno. Za minutku však již na světelné tabuli přece jen svítilo skóre 1:3 a postaral se o to jeho kolega z útoku Punčochář. Ten se ukázkově uvolnil na hranici šestnáctky a krásně k tyči obstřelil domácího gólmana. Ve zbytku utkání již další šance zůstaly nevyužity, domácí se na žádnou odpověď proti naší dobře fungující obraně nezmohli a Lokomotiva si v klidu dokráčela pro tři body.
13.06.2011 18:14:50
lin.zi
Sobota 3. 8. 2013
Příprava
Lokomotiva - SK Stonava 6:0
Sobota 10. 8. 2013  16:30
MS Divize sk E - 1. kolo
Lokomotiva - 1. FC Viktorie Přerov

►Středa 17. 7. 2013
První posilou "A" mužstva v letní přestávce se stal čtyřiatřicetiletý zkušený záložník Zdeněk Holý, který přichází ze Sokolu Lískovec. Premiéru v našem dresu si odbyl v nevydařeném pohárovém utkání na půdě Vřesiny.

►Pondělí 22. 4. 2013
Brankář Ondřej Pacanovský dostal za vyloučení v Brumově od disciplinární komise FAČR trest na 8 soutěžních utkání. Svému týmu tak bude opět k dispozici až na konci května při utkání se Šumperkem.

© Copyright 2010-2012 Tomáš Lincer