Review: Lokomotiva Petrovice - FK Bystřice p. Hostýnem 1:1

Branky: 48. Dittrich - 32. Třasoň
Rozhodčí: Vojkovský
Žluté karty: 2:2
Diváci: 125

Sestava: Sabela - Škuta, Bernatík, Gill, Reichl - Miko, Bielan, Dittrich, Hanusek (78. Kumpán) - Lukan, Šuster

Utkání začínalo velmi opatrně z obou stran. První vážnější zato vyloženou šanci jsme mohli sledovat až v 16. minutě, kdy naši hráči stvořili závar před brankou hostí, avšak Hanusek z bezprostřední blízkosti napálil míč pouze do hráče, stojícího na čáře. Ve 26. min. pěkně zakombinovali Reichl s Lukanem jehož následná dobrá střela mířila bohužel těsně nad. Ve 32. min ale udeřilo nečekaně na druhé straně. Chybu ve středu pole a následný rychlý brejk hostů do rozhozené obrany Lokomotivy, potrestal Kušík, který měl zcela nepokrytý sám před Sabelou již snadnou práci - 0:1. Naši hráči viditelně otřeseni se až do konce poločasu nemohli dostat do "své hry" - opakovala se tak situace z Nového Jičína, kdy soupeř vytežil z minima maximum.
O to razantnější byl start do druhé půle, kdy Dittrichova technická střela z přímého kopu, z rohu velkého vápna zapadla přesně k tyči - 1:1. Domácí notně povzbuzeni rychlým vyrovnáním se začali nyní více tlačit před branku hostí. Ale zároveň otevírali okénka v obraně pro hráče Bystřice, kteří čekali na brejky. Jeden takový, v 56. min. mohl opět rozesmutnit fanoušky domácích, nastěstí hostující hráč v situaci sám na sám nedal a následná dorážka mířila těsně vedle tyče Sabelovy branky. Za dvě minuty měl gól na kopačce Hanusek po přihrávce Mika avšak z úhlu nedokázal překonat gólmana hostí. V dalších minutách pálili nebezpečně nejdřív Dittrich nad, poté Miko jehož střelu brankář s velkou námahou kryl. V. 82. min. se také připomněli hosté z Bystřice avšak jejich střela mířila taktéž těsně vedle. S blížícím se koncem, naši hráči vystupňovali svůj tlak - pět minut před koncem spálili obrovskou šanci poté, co po straně zatáhl balón Reichl a předložil jej Lukanovi, který z otočky vystřeli žel hostující brankář reflexivně skvělým zákrokem míč vyrazil, následná střela Gilla mířila vedle. V 88. min. se vřítil do pokutového území Reichl, byl sražen ale velmi sporný zákrok mladý nezkušený rozhodčí jako penaltový neposoudil. V napínavém tří-minutovém nastavení, měli naši hráči ještě několik vyložených příležitostí strhnout vítězství na svou stranu ale v žádném ze stvořených "závarů" před brankou hostí, se jim nepodařilo míč dotlačit do sítě. Bystřici se tak nakonec podařilo vydolovat z našeho hřiště bod, který po skončení utkání náležitě oslavili jako by zápas vyhráli.
Příští zápas hrají naši hráči již tuto středu 8.9., kdy zajíždějí na stadion zatím posledního celku soutěže SK Kravaře.
06.09.2010 19:14:48
lin.zi
Sobota 3. 8. 2013
Příprava
Lokomotiva - SK Stonava 6:0
Sobota 10. 8. 2013  16:30
MS Divize sk E - 1. kolo
Lokomotiva - 1. FC Viktorie Přerov

►Středa 17. 7. 2013
První posilou "A" mužstva v letní přestávce se stal čtyřiatřicetiletý zkušený záložník Zdeněk Holý, který přichází ze Sokolu Lískovec. Premiéru v našem dresu si odbyl v nevydařeném pohárovém utkání na půdě Vřesiny.

►Pondělí 22. 4. 2013
Brankář Ondřej Pacanovský dostal za vyloučení v Brumově od disciplinární komise FAČR trest na 8 soutěžních utkání. Svému týmu tak bude opět k dispozici až na konci května při utkání se Šumperkem.

© Copyright 2010-2012 Tomáš Lincer