Review: Lokomotiva Petrovice - SFC Opava "B" 1:0

Branka: 11. Šuster
Rozhodčí: Malý
Žluté karty: 1:2
Diváků: 115

Sestava: Sabela - P.Klimek, Bernatík, Gill, Reichl - Miko, Dittrich, Giňa (79. Jurygáček), Škuta - Lukan (74. Kumpán), Šuster (85. Czyž)

Naši hráči na svém hřišti zaslouženě porazili béčko třetiligové Opavy, když byli po celé utkání lepším mužstvem a posunuli se tak v divizní tabulce už na třetí místo.

Lokomotiva si od začátku vytvořila tlak, z nějž se urodila první velká šance v 8.minutě, kdy se řítil z pravé strany na branku Reichl ale nedokázal přesně přihrát žádnému ze svých nabíhajících spoluhráčů. O tři minutky později padl jediný gól zápasu. Pěkná akce Škuty, který obešel dva protihráče, odcentroval před branku na nabíhajícího Šustera a ten poslal balón do sítě - 1:0. Hned na to však mohlo být srovnáno, v ojedinělé příležitosti hostů se zjevil Horka, který střelou ve skluzu jen těsně milul tyč Sabelovy branky. Ve 28.minutě po rohovém kopu, hlavičkoval nebezpečně Reichl, avšak pouze do místa kde stál gólman Kosmál. S další hlavičkou, tentokráte Gilla si tento gólman opět dobrým zákrokem poradil. Dvě minuty před koncem první půle, dostala Lokomotiva možnost zahrávat pokutový kop, nařízený za ruku hostujícího Pompy. K němu se postavil Dittrich, bohužel napálil pouze tyč a následná dorážka mířila mimo. Do kabin se tak k naší smůle odcházelo za těsného a otevřeného stavu.

Po návratu z kabin se obraz hry nezměnil, naši hráči se herní převahou snažili navýšit hubené vedení. Jako první se o to pokoušel Gill ale hlavičkoval těsně nad. V 53. minutě spálil obrovskou šanci Miko, který se po krásné individuální akci prokličkoval v pokutovém území až do střelecké pozice, bohužel jej vychytal Kosmál, který udržel naděje Opavanů. V 72. minutě pálil nebezpečně Lukan ale jeho střela mířila vedle. Promarněné šance mohly nakonec naše hráče velmi mrzet, jelikož tři minutky před vypršením hrací doby, se zjevil v našem pokutovém území opavský Schaffartzik ale ve vyložené pozici naštěstí nedal.

Příští kolo zajíždí naše mužstvo na půdu FK Mohelnice. Věřme, že dobrá forma vydrží.

Podrobnosti se připravují

19.10.2010 14:57:42
lin.zi
Sobota 3. 8. 2013
Příprava
Lokomotiva - SK Stonava 6:0
Sobota 10. 8. 2013  16:30
MS Divize sk E - 1. kolo
Lokomotiva - 1. FC Viktorie Přerov

►Středa 17. 7. 2013
První posilou "A" mužstva v letní přestávce se stal čtyřiatřicetiletý zkušený záložník Zdeněk Holý, který přichází ze Sokolu Lískovec. Premiéru v našem dresu si odbyl v nevydařeném pohárovém utkání na půdě Vřesiny.

►Pondělí 22. 4. 2013
Brankář Ondřej Pacanovský dostal za vyloučení v Brumově od disciplinární komise FAČR trest na 8 soutěžních utkání. Svému týmu tak bude opět k dispozici až na konci května při utkání se Šumperkem.

© Copyright 2010-2012 Tomáš Lincer